- Strona główna
- Postępowanie ID 1092292
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1092292 :
Zakup i dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach
Wystawiający
-
UżytkownikMonika Mazurkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-08 15:16:00
-
Składania2025-04-11 09:30:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Referat Administracji i Kadr Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w imieniu Zamawiającego - Gminy Starachowice zaprasza do złożenia oferty dla niżej opisanego zamówienia: „Zakup i dostawa artykułów papierniczo- biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach ul. Radomska 45”. I. Zamawiający: Gmina Starachowice ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice II. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów papierniczo-biurowych dla Urzędu Miejskiego w Starachowicach, w ramach dostawy jednorazowej. Rodzaj i ilość artykułów określono w załączniku nr 1 do niniejszego zaproszenia. III. Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od podpisania umowy, w ramach dostawy jednorazowej. Transport zamawianych artykułów - na koszt Wykonawcy, na adres: Urząd Miejski w Starachowicach, ul. Radomska 45, 27- 200 Starachowice. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza zastosowanie artykułów równoważnych, zamiennych. IV. Kryterium wyboru oferty: Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria: Cena- 100% brutto V. Sposób przygotowania oferty: • Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS. • Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia. • Do oferty należy przedłożyć formularz oferty- załącznik nr 2. VI.Badania ofert: 1 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 2 Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. 3 Oferta zostanie odrzucona jeśli: • jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
• Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających. VII. Miejsce oraz termin składania ofert: • Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS • Termin składania ofert- 11.04.2025 roku do godz. 9:30. VIII. Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego. 2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi telefonicznie lub pisemnie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Referat Administracji i Kadr tel.41/ 322 1055 lub 41/ 322 1051.
Informacji w sprawie art. biurowych udzieli p. Anna Maciąg- Kancelaria UM tel. 41/ 322 1027.
Załączniki:
Zał. nr 1-Wykaz artykułów
Zał. nr 2- Formularz ofertowy
Zał. nr 3- Projekt umowy
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 41/ 322 1055.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-04-15
11:25:26
|
Monika Mazurkiewicz |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
postępowania
pod
nazwą:
„Zakup
i
dostawa
artykułów
papierniczo-
biurowych
dla
Urzędu
Miejskiego
w
Starachowicach
(ID:
1092292)”. W postępowaniu wybrano jako ofertę Wykonawcy: Alicja Cieciora Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FORMAT Starachowice. Uzasadnienie oceny i wyboru: oferta spełniała wymagane kryterium wyboru oferty. Wpłynęły oferty: 1. Alicja Cieciora Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe FORMAT z ceną ofertową brutto: 6.270,13 zł 2. Konkret Plus Leszek Ozioro z ceną ofertową brutto: 6.591,53 zł 3. PARTNER PIK sp. z o. o. z ceną ofertową brutto: 6.956,42 zł 4. Papiernik z ceną ofertową brutto: 7.302,68 zł 5. Biuro Market Leszek Kulina Spółka Jawna z ceną ofertową brutto: 7.695,24 zł 6. Firma Usługowo-Handlowa ,,ANNA" Anna Białobrzycka z ceną ofertową brutto: 8.916,89 zł |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
