- Strona główna
- Postępowanie ID 1096974
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1096974 :
ZOR.210.24.2025 Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na terenie Powiatowego Cenntrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Galewska
-
Organizacja
-
OddziałPowiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-16 15:51:00
-
Składania2025-04-30 10:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-30 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Zapytanie ofertowe
o udzielenie zamówienia, do którego nie stosuje się przepisów ustawy Prawo
zamówień publicznych
zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy
Pzp.
I. Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy
ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica,
tel. 074 851 50 10, faks 074 851 50 11
e- mail: pcpr@pcpr.swidnica.pl
Działając w oparciu o zapisy regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych netto zapraszam do złożenia oferty cenowej na realizację zadania
pn. „Wykonanie nawierzchni tłuczniowej na terenie
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy”
Kody CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233251-3 Wymiana nawierzchni
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni tłuczniowej na terenie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy.
Zakres robót/prac obejmuje w szczególności:
- mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie,
- ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (warstwa dolna/górna),
- wywóz ziemi i pozostałości po robotach,
- uporządkowanie terenu.
Wszystkie materiały, urządzenia, nośniki energii, inne elementy niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarcza na swój koszt.
Przedmiot zamówienia będzie wykonywany na użytkowanym obiekcie. W organizacji placu budowy i prowadzeniu robót/prac musi być uwzględnione funkcjonowanie obiektu.
Realizacja zadania nie może zakłócić działalności podstawowej obiektu.
Szczegółowy zakres prac określa załączony do niniejszego zapytania przedmiar robót oraz projekt umowy.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonanie robót/prac nastąpi w terminie do 2 miesięcy od dnia przekazania Wykonawcy terenu objętego przedmiotem zamówienia - zgodnie z podpisaną umową, której treść stanowi załącznik do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Beata Galewska , tel. 74/8515012
2. Wykonawca może się zwrócić pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia:
Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
- drogą elektroniczną: e-mail: pcpr@pcpr.swidnica.pl
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ, JEŻELI NIE SKŁADA OFERTY PRZEZ PLATFORMĘ ZAKUPOWĄ:
Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z częściąVI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica, lub
- w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica, sekretariat
lub
- przesłać na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy, ul. Wałbrzyska 15, 58-100 Świdnica
lub
- przesłać drogą e-mail-ową na adres: pcpr@pcpr.swidnica.pl
Termin składania ofert ustala się do dnia 30 kwietnia 2025 r. do godziny 10.00
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Wykonawca podaje cenę ryczałtową na całość zamówienia posługując się przy tym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego przedmiarem. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
5. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zmawiającemu kosztorys stanowiący podstawę wyliczenia ceny ofertowej brutto. Zamawiający informuje, że w/w dokument będzie pełnił jedynie rolę wspomagającą, pomocniczą. Powyższe jest niezbędne w celu zoptymalizowania procesu technicznego rozliczenia realizacji zadania.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia – taka oferta otrzyma maksymalną ilość punktów tj. 100 pkt. Cena, będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Ilość punktów dla pozostałych ofert zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
najniższa cena brutto
spośród wszystkich prawidłowo złożonych ofert
Pi(C) = --------------------------------------------------------------------- x 100
cena brutto
ocenianej oferty
Pi (C) ilość punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium cena.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Elementy robót budowlanych nie ujęte w kosztorysie ofertowym lub niewycenione, a wynikające z przepisów Prawa budowlanego, warunków technicznych, technologii robót, wymogów producentów, sztuki budowlanej, Zamawiający uzna za wycenione w ofercie bez możliwości jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy z tego tytułu. Skutki jakichkolwiek błędów w kosztorysach ofertowych opracowanych przez Wykonawcę obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia wraz z uwzględnieniem ich w kosztorysie ofertowym.
8.
Zamawiający
zaleca dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia przed złożeniem
oferty, celem uzyskania wszystkich niezbędnych informacji w zakresie warunków
i
okoliczności możliwych do wystąpienia podczas realizacji zamówienia. Wizję
lokalna można przeprowadzić od poniedziałku do piątku w godz. Od 9.00 do 14.00
po uprzednim uzgodnieniu terminu pod nr tel. 74/8515010 lub e- mailowo
na adres pcpr @pcpr.swidnica.pl.
9. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym harmonogram wykonywania prac oraz przedłożenia wykaz osób, które będą realizować niniejsze zamówienie.
10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
11. W przypadku zbieżności cen
Zamawiający wezwie oferentów, którzy podali taką samą cenę w ofercie cenowej na
realizację przedmiotowego zadania do złożenia dodatkowej oferty cenowej.
Jednocześnie zastrzega się, że oferent w dodatkowej ofercie cenowej nie może
przedstawić ceny wyższej niż zaproponowanej w pierwszej ofercie cenowej.
12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
13. Niniejsze postępowanie prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają tu zastosowania przepisy ustawy prawo zamówień publicznych.
14. Zamawiający zastrzega, że MOŻE pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia:.
1) gdy cena lub koszt najkorzystniejszej oferty, lub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
2) gdy środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości, lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane;
3) gdy wystąpi zmiana okoliczności powodująca m.in. że prowadzenie postępowania, lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
Załączniki do zapytania ofertowego:
1. Wzór oferty.
2. Przedmiar robót.
3. Projekt umowy.
4. Klauzula informacyjna RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
