- Strona główna
- Postępowanie ID 979757
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Sporządzenie kompletnej dokumentacji kartograficznej dla Lotniska Warszawa – Babice w Warszawie
Wystawiający
-
UżytkownikAnna Liersch-Bryzek
-
Organizacja
-
OddziałZamówienia Publiczne w Warszawie
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-09-11 09:12:00
-
Składania2024-09-19 09:10:00
-
Otwarcie ofert2024-09-19 09:15:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez dołączony formularz oferty.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-09-20
10:53:45
|
Anna Liersch-Bryzek |
Unieważnienie
Załączniki |
2024-09-19
10:05:23
|
Anna Liersch-Bryzek |
Informacja
o
złożonych
ofertach
Załączniki |
2024-09-18
08:45:49
|
Anna Liersch-Bryzek |
Pytanie: prosimy o wyjaśnienie zapisów dotyczących dokumentów potwierdzających uprawnienia do realizacji zamówienia (pkt 9 dokumentu zamówienia oraz pkt 7 formularza ofertowego). Jakie dokumenty Zamawiający ma na myśli? Czy wystarczy aktualny KRS? Prosimy ewentualnie o podanie wykazu wymaganych dokumentów. Odp.. Osoba opracowująca mapę dla lotniska powinna być geodetą uprawnionym. Według przepisów i standardów, mapy lotniskowe muszą być sporządzane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia geodezyjne, które gwarantują zgodność map z normami technicznymi i prawnymi. Uprawnienia geodezyjne zapewniają, że osoba ma kompetencje do wykonywania precyzyjnych pomiarów, co jest kluczowe dla bezpieczeństwa i zgodności z przepisami dotyczącymi infrastruktury lotniczej. Pytanie: Czy termin wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert? Jeżeli tak, jaki jest procentowy udział tego kryterium? Prosimy o doprecyzowanie zapisów oraz ewentualne podanie wartości liczbowych w przypadku, kiedy termin wykonania zamówienia będzie miał wpływ na ocenę ofert. Odp. Termin realizacji nie stanowi kryterium oceny ofert. |
2024-09-17
12:24:42
|
Anna Liersch-Bryzek |
Pytanie prosimy o wyjaśnienie zapisów dotyczących dokumentów potwierdzających uprawnienia do realizacji zamówienia (pkt 9 dokumentu zamówienia oraz pkt 7 formularza ofertowego). Jakie dokumenty Zamawiający ma na myśli? Czy wystarczy aktualny KRS? Prosimy ewentualnie o podanie wykazu wymaganych dokumentów. Odpowiedź: Poza KRS należy przedstawić dokumenty potwierdzające uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne. |
2024-09-17
11:58:01
|
Anna Liersch-Bryzek |
Pkt
8:
Cena
oferty
dla
każdego
wariantu
musi
obejmować
wszystkie
koszty
w
tym
koszty
uzgodnień
z
ULC
oraz
PAŻP
? Odp. Tak Pytanie: Poprosimy o opis tych uzgodnień, czego one mogą dotyczyć - chodzi o ocenę czasochłonności. Odp. Po złożeniu stosownego wniosku do ULC z załącznikami, uzgodnienia będą polegały na wsparciu Zarządzającego w postępowaniu prowadzonym przez ULC celem uzyskania akceptacji zaktualizowanych danych w dokumentacji rejestracyjnej lotniska. Pkt 5a: Powierzchnie ograniczające dla poszczególnych podejść należy zaktualizować względem nowego układu wysokościowego? Odp. Tak Pytanie: Czy to oznacza, że zamawiający dostarczy powierzchnie ograniczające, które należało będzie zaktualizować do nowego układu? Czy powierzchnie ograniczające to powierzchnie OLS wg Załącznika 14 ICAO i TOFPA wg Załącznika 4 ICAO - czy też wyłącznie OLS (bez TOFPA). Odp. Zarządzający przekaże dokumentację w wersji papierowej gdzie powierzchnie ograniczające zostały wyznaczone na podstawie Załącznika 14 ICAO. |
2024-09-17
08:12:44
|
Anna Liersch-Bryzek |
Pytanie Koszt modyfikacji mapy z przyczyn wynikających po stronie Zamawiającego lub wynikających ze zmiany przepisów prawa Czego takie modyfikacje mogą dotyczyć, oraz czy mogą wystąpić również przez okres trwania rękojmi ( 24 miesiące)? Odpowiedź: Tak. Takie modyfikacje mogą wystąpić przez okres trwania rękojmi. |
2024-09-17
08:08:15
|
Anna Liersch-Bryzek |
Pytanie
nr
1: czy jesteście Państwo w posiadaniu mapy zasadniczej w postaci cyfrowej? Jeżeli nie, to czy możemy liczyć, że mapę zasadniczą pozyskacie Państwo we własnym zakresie. Jako Wykonawca, możemy mieć problem z pozyskaniem tych danych (obiekt chroniony). Jako Zarządzający będący na miejscu możecie szybciej pozyskać te dane. Możliwe nawet, że będziecie Państwo zwolnieni z opłaty jeżeli uzasadnicie, że są one niezbędne do sporządzenia dokumentacji dla organu administracji rządowej – ULC. Odpowiedź: W odpowiedzi na zapytanie w przedmiocie zapytania dotyczącego postępowania o opracowanie map, Zarządzający posiada mapy w wersji elektronicznej, jednak czy przedmiotowe mapy będą spełniały wymagania w postaci mapy zasadniczej w postaci cyfrowej należy ocenić samodzielnie, Zarządzający udostępni do wglądu posiadane mapy w wersji elektronicznej, już na etapie przygotowania oferty. Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?