- Strona główna
- Postępowanie ID 429535
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZZP.041.1.2019.2020.2021.JG Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP II”.
Wystawiający
-
UżytkownikDariusz Banach
-
Organizacja
-
OddziałStarostwo Powiatowe w Chełmnie
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-03-01 09:36:00
-
Składania2021-04-28 12:36:24
-
Otwarcie ofert2021-05-04 11:00:00
-
TrybPrzetarg nieograniczony
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SIWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-05-04
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na zrealizowanie zamówienia podana zostanie po terminie składania ofert a przed ich otwarciem. |
2021-04-28
12:36:24
|
Dariusz Banach |
Postępowanie
zostało
anulowane.
Uzasadnienie:
Z
uwagi
na
liczne
konieczne
zmiany
w
opisie
przedmiotów
zamówienia
zgodnie
z
art.
255
ust.
6
w
związku
z
art.
99
ust.
5
i
6
ustawy
Pzp
komisja
unieważnia
postępowanie
przetargowe.
Załączniki |
2021-04-28
12:16:16
|
Dariusz Banach |
Z
uwagi
na
liczne
konieczne
zmiany
w
opisie
przedmiotów
zamówienia
zgodnie
z
art.
255
ust.
6
w
związku
z
art.
99
ust.
5
i
6
ustawy
Pzp
komisja
unieważnia
postępowanie
przetargowe.
Załączniki |
2021-04-19
09:20:08
|
Dariusz Banach |
Przedłużono
termin
składania
ofert
do
dnia
04.05.2021
r.
do
godziny
10:00. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.05.2021 r. o godzinie 11:00. W związku ze zmianą terminu składania ofert, zmianie ulega termin związania ofertą, nowy termin to 02.08.2021 r. Załączniki |
2021-04-09
14:18:25
|
Dariusz Banach |
W
załączeniu
treść
zapytań
i
odpowiedzi
do
SWZ
z
dnia
9
kwietnia
2021
r.
Załączniki |
2021-04-01
12:39:01
|
Dariusz Banach |
1.
Z
uwagi
na
dużą
ilość
pytań
dotyczących
wyjaśnienia
zapisów
w
SWZ,
które
wpłynęły
do
Zamawiającego,
komisja
przetargowa
wydłuża
termin
składania
ofert
do
dnia
20.04.2021
r.
do
godziny
10:00,
otwarcie
ofert
nastąpi
w
dniu
20.04.2021
r.
o
godzinie
11:00. 2. Zmienia się zapis w treści SWZ dotyczący rozdziału IX ust. 3 punkt 6. Wykreśla się dotychczasowe brzmienie: „informacja z Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych w zakresie podstawy wykluczenia wskazanej w art. 108 ust. 2 p.z.p., jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do tego rejestru, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem”. Dotychczasowe brzmienie zastępuje się zapisem: „zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 5, składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem." |
2021-03-29
14:10:35
|
Dariusz Banach |
W
załączeniu
treść
pytań,
przesłanych
do
Zamawiającego
odnośnie
specyfikacji
oraz
odpowiedzi
z
dnia
29.03.2021
r.
Załączniki |
2021-03-17
14:30:36
|
Dariusz Banach |
Dnia
08.03.2021r.
wpłynęło
pytanie
do
SIW
następującej
treści: W postępowaniu Zamawiający określił: „Stawka podatku VAT w przedmiotowym postępowaniu wynosi 23%.” W postępowaniach na dostawy dla placówek oświatowych dla części sprzętu, po uzyskaniu stosownych zaświadczeń, może być stosowana preferencyjna stawka VAT wynosząca 0% W związku z tym wykonanie dostawy na 430 tyś netto przekracza przy zastosowaniu stawki Vat 23% przekracza wyznaczony próg 500 tyś brutto. Czy zatem Zamawiający uzna dla części 2 realizację umowy dostawy na kwotę 429 590,00 netto w której zastosowano stawkę VAT 0% ? Brak tak takiej zgody skutkuje wyeliminowaniem z postępowania firmy, które zrealizowały zamówienia obiektywnie większe niż wymagany próg. Odpowiedź: Zamawiający nie wnika, jaką stawkę VAT zastosował Wykonawca. Warunek minimalnego doświadczenia nie jest warunkiem uznaniowym i został jasno określony: ocenie nie podlega wartość netto wykonanych dostaw, Wykonawca dla części nr 2 ma wykazać się doświadczeniem na kwotę MINIMUM 500 tys. zł. BRUTTO. Przy zastosowaniu zerowej stawki VAT kwota dostawy 430 tyś netto jest jednocześnie kwotą brutto, tym samym NIE SPEŁNIA wymogu minimalnego doświadczenia postawionego przez Zamawiającego. |
2021-03-05
12:11:51
|
Dariusz Banach |
W
załączeniu
treść
pytań,
przesłanych
do
Zamawiającego
w
dniach
1-4
marca,
odnośnie
specyfikacji
oraz
udzielone
odpowiedzi.
Załączniki |
2021-03-05
11:38:21
|
Dariusz Banach |
Informujemy,
że
zmianie
ulega
załącznik
nr
7
do
SIWZ
-
Wzór
umowy. W załączeniu aktualny wzór. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?