- Strona główna
- Postępowanie ID 1122848
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1122848 :
DZA.51631.13.2025.PD Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Wystawiający
-
UżytkownikPaulina Dziegańska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-05 14:12:00
-
Składania2025-06-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-20 12:05:00
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w związku z
postępowaniem nr DZA.51631.13.2025.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na
„Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem
niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy
I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu
hali D1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we
Wrocławiu”.
Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na
opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw.
I.
Opis przedmiotu zamówienia, warunki i
sposób realizacji:
1.
Przedmiotem zamówienia jest:
1)
Etap I: wykonanie inwentaryzacji stanu
istniejącego, w zakresie niezbędnym do prawidłowej
realizacji Przedmiotu Umowy oraz wykonanie ekspertyzy konstrukcji nośności
dachu/budynku wraz z określeniem możliwości budowy farmy fotowoltaicznej o maksymalnej
wielkości ok 800 kWp oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1, z uwzględnieniem
wymiany pokrycia dachu hali na płyty np. PIR,
2)
Etap II – zakres przedmiotowy tego etapu będzie
zależał od rezultatów osiągniętych w ramach Etapu I. W terminie 7 dni, licząc
od daty odbioru Etapu I, Zamawiający podejmie ostateczną decyzję o zakresie
przedmiotowym Etapu II, poprzez wybór jednego z poniższych wariantów (a-d):
a)
wykonanie audytu efektywności energetycznej
określającego stan istniejący oraz audytu efektywności energetycznej po
wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz
farmy wiatrowej (jeśli ich wykonanie będzie możliwe), wykazujący poziom
oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie
kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych
certyfikatów,
albo
b) wykonanie
audytu efektywności energetycznej określającego stan istniejący oraz audytu
efektywności energetycznej po wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z
budową farmy fotowoltaicznej (jeśli jej wykonanie będzie możliwe),
wykazujący poziom oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i
w stanie kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych
certyfikatów,
albo
c)
wykonanie audytu efektywności energetycznej
określającego stan istniejący oraz audytu efektywności energetycznej po
wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z budową farmy wiatrowej (jeśli
jej wykonanie będzie możliwe), wykazujący poziom oszczędności. Audyty
efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie kompletnym tak, by można było
je wykorzystać w celu pozyskania białych certyfikatów,
albo
d) wykonanie
audytu efektywności energetycznej określający stan istniejący oraz audyt
efektywności energetycznej po wykonaniu projektu termomodernizacji, wykazujący
poziom oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie
kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych
certyfikatów,
3)
Etap III – zakres przedmiotowy tego etapu będzie
zależał od rezultatów osiągniętych w ramach Etapu I. W terminie 7 dni, licząc
od daty odbioru Etapu I, Zamawiający podejmie ostateczną decyzję o zakresie
przedmiotowym Etapu III, poprzez wybór jednego z poniższych wariantów (a-d):
a)
opracowanie dokumentacji technicznej dla termomodernizacji
wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej,
albo
b) opracowanie
dokumentacji technicznej dla termomodernizacji wraz z budową farmy
fotowoltaicznej,
albo
c)
opracowanie dokumentacji technicznej dla termomodernizacji wraz z budową farmy
wiatrowej,
albo
d) opracowanie
dokumentacji technicznej dla termomodernizacji;
w każdym wariancie (a-d): opracowanie
dokumentacji technicznej dla wszystkich wymaganych branż, w tym przede
wszystkim: projektu budowlanego (w tym: projektu zagospodarowania terenu,
projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego) – jeżeli
będzie wymagane, projektu wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz
informacji BIOZ wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych materiałów (w tym mapy
do celów projektowych, jeśli będzie wymagana), warunków, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym przede wszystkim uzyskanie uzgodnienia z Konserwatorem
Zabytków, PPOŻ i OSD, decyzji pozwolenia na budowę), jakie okażą się koniecznie
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
2.
Rzut dachu hali D1 stanowi Załącznik nr 6.
3.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie
rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych
materiałów, pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego
ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.
4.
Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków
zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, wytycznych Zamawiającego oraz
dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.
5.
W miejscowych planach zagospodarowania
przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.
6.
Dokumentacja powinna być wykonana w stanie
kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
7.
Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do
kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia,
doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.
8.
W związku z obowiązującym u Zamawiającego System
Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po
podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie
bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia
bhp okresowe lub wstępne.
9.
Wykonawca dokona
uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas
sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.
10. Dokumentacja
stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie
3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno
zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej
dokumentacji w wersji elektronicznej w
standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki
należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów
„AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy
dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary
robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).
11. Przedmiot
zamówienia należy wykonać w oparciu o:
1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do
Zaproszenia),
2) wytyczne i wskazania Zamawiającego,
3) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym
uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.
II.
Termin realizacji: 20 tygodni od dnia
podpisania Umowy w sprawie zamówienia.
Termin
wykonania całości zamówienia w terminie nie dłuższym niż 20 tygodni od
dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia, w tym:
1)
Etap I - w
terminie nie dłuższym niż 4 tygodnie od dnia podpisania Umowy w sprawie
zamówienia,
2)
Etap II - w
terminie nie dłuższym niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie
zamówienia,
3) Etap III - w
terminie nie dłuższym niż 20 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie
zamówienia.
III.
Termin gwarancji: 3 lata
IV.
Wadium: 1.000,00 zł (Szczegóły dot.
wadium zawiera Załącznik nr 3)
Załączniki do Zaproszenia:
1. Formularz Umowy DZA.51631.13.2025.PD
2. Formularz Oferty
3. Ogólne warunki udzielenia
zamówienia (OW).
4. Zasady wnoszenia wadium.
5. RODO
6. Rzut dachu
hali D1
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-06
13:43:22
|
Iwona Hnida |
INFORMACJA
NR
1
DLA
WYKONAWCÓW Dotyczy: Opracowania dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: DZA.51631.13.2025.PD Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż w postępowaniu jw. uległ zmianie termin składania ofert. Nowy termin składania ofert został wyznaczony na 20.05.2025 r. do godz. 12.00 |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
