Logo Open Nexus
@{ appsTranslations[activeApplication] }
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
Logo Open Nexus
  • Załóż konto wykonawcy
  • Zaloguj się
    Nie pamiętasz hasła?
  • 15:50:45
    • PL
    • EN
  1. Strona główna
  2. Postępowanie ID 1122848
Twoja oferta nie została złożona. Nie udało się poprawnie zaszyfrować oferty, spróbuj ponownie.
Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Uzyskaj wadium

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie ID: 1122848 : DZA.51631.13.2025.PD Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu

Logo Firmy

Wystawiający

  • Użytkownik
    Paulina Dziegańska
  • Organizacja
    DOLNOŚLĄSKIE ZAKŁADY USŁUGOWO - PRODUKCYJNE 'DOZAMEL' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Wiadomość do zamawiającego

Terminy

  • Zamieszczenia
    2025-06-05 14:12:00
  • Składania
    2025-06-20 12:00:00
  • Otwarcie ofert
    2025-06-20 12:05:00
  • Tryb
    Zapytanie o ofertę - RFQ
  • Rodzaj
    Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

w związku z postępowaniem nr DZA.51631.13.2025.PD zapraszamy Państwa do złożenia oferty na „Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu”.

 

Zamawiający oczekuje złożenia oferty cenowej na opracowanie dokumentacji technicznej na realizację zadania jw.

 

I.          Opis przedmiotu zamówienia, warunki i sposób realizacji:

                1.        Przedmiotem zamówienia jest:

1)        Etap I: wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji Przedmiotu Umowy oraz wykonanie ekspertyzy konstrukcji nośności dachu/budynku wraz z określeniem możliwości budowy farmy fotowoltaicznej o maksymalnej wielkości ok 800 kWp oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1, z uwzględnieniem wymiany pokrycia dachu hali na płyty np. PIR,

2)        Etap II – zakres przedmiotowy tego etapu będzie zależał od rezultatów osiągniętych w ramach Etapu I. W terminie 7 dni, licząc od daty odbioru Etapu I, Zamawiający podejmie ostateczną decyzję o zakresie przedmiotowym Etapu II, poprzez wybór jednego z poniższych wariantów (a-d):

a)        wykonanie audytu efektywności energetycznej określającego stan istniejący oraz audytu efektywności energetycznej po wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej (jeśli ich wykonanie będzie możliwe), wykazujący poziom oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych certyfikatów,

albo

b)       wykonanie audytu efektywności energetycznej określającego stan istniejący oraz audytu efektywności energetycznej po wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z budową farmy fotowoltaicznej (jeśli jej wykonanie będzie możliwe), wykazujący poziom oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych certyfikatów,

albo

c)        wykonanie audytu efektywności energetycznej określającego stan istniejący oraz audytu efektywności energetycznej po wykonaniu projektu termomodernizacji wraz z budową farmy wiatrowej (jeśli jej wykonanie będzie możliwe), wykazujący poziom oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych certyfikatów,

albo

d)       wykonanie audytu efektywności energetycznej określający stan istniejący oraz audyt efektywności energetycznej po wykonaniu projektu termomodernizacji, wykazujący poziom oszczędności. Audyty efektywności zostaną wykonane zgodnie i w stanie kompletnym tak, by można było je wykorzystać w celu pozyskania białych certyfikatów,

3)        Etap III – zakres przedmiotowy tego etapu będzie zależał od rezultatów osiągniętych w ramach Etapu I. W terminie 7 dni, licząc od daty odbioru Etapu I, Zamawiający podejmie ostateczną decyzję o zakresie przedmiotowym Etapu III, poprzez wybór jednego z poniższych wariantów (a-d):

a)        opracowanie dokumentacji technicznej dla termomodernizacji wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej,

albo

b)       opracowanie dokumentacji technicznej dla termomodernizacji wraz z budową farmy fotowoltaicznej,

albo

c)        opracowanie dokumentacji technicznej dla  termomodernizacji wraz z budową farmy wiatrowej,

albo

d)       opracowanie dokumentacji technicznej dla  termomodernizacji;

                    w każdym wariancie (a-d): opracowanie dokumentacji technicznej dla wszystkich wymaganych branż, w tym przede wszystkim: projektu budowlanego (w tym: projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego) – jeżeli będzie wymagane, projektu   wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysu inwestorskiego, przedmiaru robót oraz informacji BIOZ wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych materiałów (w tym mapy do celów projektowych, jeśli będzie wymagana), warunków, decyzji, pozwoleń i uzgodnień (w tym przede wszystkim uzyskanie uzgodnienia z Konserwatorem Zabytków, PPOŻ i OSD, decyzji pozwolenia na budowę), jakie okażą się koniecznie do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

             2.        Rzut dachu hali D1 stanowi Załącznik nr 6.


             3.        Obowiązkiem Wykonawcy będzie zatwierdzenie rozwiązań przez uprawnionych projektantów oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych materiałów, pozwoleń, decyzji i uzgodnień koniecznych do prawidłowego ukończenia robót, które będą wykonywane na podstawie opracowanej dokumentacji.

 

             4.        Dokumentację należy opracować z uwzględnieniem warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, wytycznych Zamawiającego oraz dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego.

 

             5.        W miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego teren WPP znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej.

 

             6.        Dokumentacja powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

 

             7.        Wykonawca zobowiązuje się oddelegować do kierowania i realizacji przedmiotu umowy osoby posiadające odpowiednie uprawnienia, doświadczenie i kwalifikacje zawodowe.

 

            8.        W związku z obowiązującym u Zamawiającego System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy (ISO 18001) Wykonawca po podpisaniu umowy, będzie zobowiązany dostarczyć aktualne dokumenty w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, np.: ocena ryzyka zawodowego, badania okresowe pracowników dopuszczające do pracy na poszczególnych stanowiskach, szkolenia bhp okresowe lub wstępne.

 

            9.        Wykonawca dokona uzgodnień wszelkich rozwiązań projektowych co najmniej dwukrotnie podczas sporządzania dokumentacji technicznej z osobami wskazanymi przez Zamawiającego.

 

           10.   Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, powinna zostać przekazana Zamawiającemu w liczbie 3 szt. pełnego nakładu w wersji papierowej. Ponadto, każde opracowanie powinno zostać dostarczone do Zamawiającego w przynajmniej 1 egzemplarzu kompletnej dokumentacji w wersji elektronicznej  w standardzie umożliwiającym odczyt pod systemem WINDOWS (przy czym rysunki należy dostarczyć w wersji umożliwiającej pracę w środowisku programów „AUTOCAD” – z rozszerzeniem .dwg, i rozszerzeniem .pdf, a opisy należy dostarczyć z rozszerzeniem -.doc i -.pdf. Kosztorysy inwestorskie i przedmiary robót należy dostarczyć z rozszerzeniem -.ath i -.pdf).

 

            11.   Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o:

1) Umowę w sprawie zamówienia (Załącznik nr 1 do Zaproszenia),

2) wytyczne i wskazania Zamawiającego,

3) obowiązujące normy prawne i branżowe ze szczególnym uwzględnieniem Prawa Budowlanego i przepisów do niego wykonawczych.

 

II.       Termin realizacji: 20 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.

Termin wykonania całości zamówienia w terminie nie dłuższym niż 20 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia, w tym:

1)        Etap I - w terminie nie dłuższym niż 4 tygodnie od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia,

 

2)        Etap II - w terminie nie dłuższym niż 8 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia,

 

3)  Etap III - w terminie nie dłuższym niż 20 tygodni od dnia podpisania Umowy w sprawie zamówienia.

 

III.    Termin gwarancji: 3 lata

 

IV.    Wadium: 1.000,00 zł (Szczegóły dot. wadium zawiera Załącznik nr 3)

Załączniki do Zaproszenia:

1. Formularz Umowy DZA.51631.13.2025.PD

2. Formularz Oferty

3. Ogólne warunki udzielenia zamówienia (OW).

4. Zasady wnoszenia wadium.

5. RODO

6. Rzut dachu hali D1

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki

Nazwa
Rozszerzenie
Rozmiar (kB)
Data publikacji
Źródło
Pobierz
Załącznik nr 1 - formularz umowy.pdf pdf 395.32
2025-06-05 14:12:00
Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz oferty.doc doc 4863.5
2025-06-05 14:12:00
Postępowanie
Załącznik nr 3 - Ogólne warunki udzialania zamówień.pdf pdf 256.46
2025-06-05 14:12:00
Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wymagania dotyczące wadium.pdf pdf 116.8
2025-06-05 14:12:00
Postępowanie
Załącznik nr 5- RODO.pdf pdf 213.13
2025-06-05 14:12:00
Postępowanie
Załącznik nr 6 - Rzut konstrukcji dachu.pdf pdf 335.88
2025-06-05 14:12:00
Postępowanie

Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego

2025-06-06 13:43:22
Iwona Hnida INFORMACJA NR 1 DLA WYKONAWCÓW
Dotyczy: Opracowania dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1 na potrzeby firmy Dozamel Sp. z o.o. przy ul. Fabrycznej 10 we Wrocławiu
Numer sprawy nadany przez Zamawiającego: DZA.51631.13.2025.PD
Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż w postępowaniu jw. uległ zmianie termin składania ofert.
Nowy termin składania ofert został wyznaczony na 20.05.2025 r. do godz. 12.00

Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS

Import Oferty

Import oferty XLS w 3 prostych krokach:

  1. Pobierz szablon postępowania
  2. Otwórz i uzpełnij go na swoim komputerze
  3. Wybierz zapisany plik i prześlij go poniżej

Dane zapisane w pliku XLS zostaną zaimportowane do formularza składania oferty

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń i uzgodnień na wykonanie termomodernizacji nawy I-III hali D1 wraz z budową farmy fotowoltaicznej oraz farmy wiatrowej na dachu hali D1 Proszę podać cenę ryczałtową netto za wykonanie przedmiotu zamówienia 1 szt. Dozamel Sp. z o.o.
Fabryczna 10
53-609 , Wrocław
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Kursy walut NBP
PLN: 1 PLN EUR: 4.2881 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

2 Akceptacja warunków realizacji określonych we wzorze umowy - Proszę potwierdzić zapoznanie się z zapisami wzoru umowy oraz ich akceptację. 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

3 RODO - Proszę o dołączenie podpisanego załącznika RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

4 Oferta - Prosimy o załączenie oferty na formularzu Zamawiającego - załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

5 Wadium - Proszę dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

0

Załączniki

Instrukcja pakowania i podziału plików

Pobierz dane

Uwaga

UWAGA! W tym postępowaniu czas na przyjmowanie ofert dobiegł końca. Złożona oferta trafi do sekcji ofert złożonych po terminie składania ofert..

Liczba odsłon strony:
55

Uwaga!

Wykryliśmy, że w tym postępowaniu jest już złożona oferta z adresu: i posiada status: .
Składając nową ofertę, stara otrzyma status Wycofana.
Czy chcesz kontynuować składanie nowej oferty?
Nie

Wyślij wiadomość prywatną do zamawiającego


0

Wpisz kod, który został wysłany na podany adres e-mail

Wprowadzony kod uwierzytelniający jest nieprawidłowy

proceeding_place_offer.verification_code_generate_error

Nie otrzymałeś? Wyślij ponownie kod

Wysłanie wiadomości oznacza akceptację Regulaminu oraz Polityki prywatności operatora platformazakupowa.pl.

Wiadomość nie zostanie wyslana

Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?

Załączniki

OpenNexus Brand
  • Strona główna
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Instrukcje
  • FAQ
  • Kontakt

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuję” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszymi partnerami: Google oraz Microsoft. Obaj partnerzy mogą przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z tym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA, mogą uzyskać dostęp do tych danych. Google oraz Microsoft przetwarzają dane zgodnie ze swoimi politykami prywatności, stosują się do postanowień Data Privacy Framework i znajdują się na publicznej liście Amerykańskiego Departamentu Handlu podmiotów, które uznawane są za certyfikowane. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Akceptuje Odrzuć