- Strona główna
- Postępowanie ID 1119255
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1119255 :
„Modernizacja placów zabaw na terenie miasta”. - Wykonanie ogrodzenia
Wystawiający
-
UżytkownikJulianna Borkowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-30 10:43:00
-
Składania2025-06-09 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Nowy Dwór Mazowiecki 29-05-2025 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie zadania
„Modernizacja placów zabaw na terenie miasta”.
- Wykonanie ogrodzenia
Zamawiający zwraca się z uprzejmą prośbą o przygotowanie i złożenie oferty dotyczącej wykonania powyższego zadania.
I. Nazwa i adres zamawiającego
Miasto Nowy Dwór Mazowiecki
z siedzibę ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki,
NIP 531 10 00 938
II. Tryb postępowania
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 złotych
III. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn „Modernizacja placów zabaw na ternie miasta”.
Opis przedmiotu zamówienia
- Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zdania „Modernizacja placów zabaw na ternie miasta”.
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż ogrodzenia panelowego systemowego o łącznej długości 80 mb i wysokości 153 cm. jako ogrodzenie placu zabaw w Dzielnicy Okunin na terenie miasta Nowego Dworu Mazowieckiego. Ogrodzenie powinno być wykonane z ocynkowanych paneli stalowych o profilu 3D, montowanych do słupków za pomocą odpowiednich obejm i elementów mocujących zapewniających trwałość i stabilność konstrukcji.
W zakres zamówienia wchodzi również montaż:
- 2 bram dwuskrzydłowych (przeznaczonych dla ruchu kołowego), każda o szerokości światła przejazdu min. 4,0 m,
- 2 furtek (przeznaczonych dla ruchu pieszego) o szerokości światła przejścia min. 1,0 m.
Kolor
ogrodzenia: ocynk (naturalny kolor cynku, bez dodatkowego malowania
proszkowego).
Sposób montażu: słupki osadzone w gruncie na betonowym fundamencie punktowym.
2. Zakres prac obejmuje:
a) Prace przygotowawcze:
- Wstępne wytyczenie przebiegu ogrodzenia w terenie, zgodnie z dokumentacją lub wskazaniami Zamawiającego.
- Wyrównanie i oczyszczenie pasa montażowego ogrodzenia z przeszkód terenowych (np. krzewów, zanieczyszczeń, starych elementów ogrodzenia – jeśli występują).
- Usunięcie humusu lub warstwy darni w miejscu posadowienia słupków.
b) Dostawa i montaż ogrodzenia:
- Dostawa paneli ogrodzeniowych stalowych typu 3D (z przetłoczeniami usztywniającymi), wykonanych z drutu stalowego ocynkowanego, spawanego, o średnicy min. 4 mm w poziomie i 5 mm w pionie.
- Wysokość paneli: 153 cm
- Długość pojedynczego panelu: ok. 250 cm
- Oczko paneli: ok. 50 x 200 mm
- Dostawa i montaż słupków stalowych ocynkowanych (60×40 mm), dopasowanych do wysokości paneli (sugerowana wysokość słupków: ok. 200 cm, w zależności od sposobu montażu – w gruncie lub na cokole).
- Posadowienie słupków w gruncie poprzez betonowanie (fundament punktowy, min. 60 cm głębokości, z betonem klasy C16/20 lub wyższej).
- Montaż paneli do słupków za pomocą systemowych obejm lub zacisków, z zabezpieczeniem antykradzieżowym.
- Wyrównanie górnej linii ogrodzenia i kontrola pionowości słupków.
- Uzupełnienie terenu wokół fundamentów po zakończeniu prac montażowych.
c) Montaż bram i furtki:
- Dostawa i montaż 2 bram dwuskrzydłowych, każda o świetle wjazdu min. 4,0 m, wysokości dopasowanej do ogrodzenia (153 cm), z możliwością zamknięcia na zamek lub kłódkę. Bramy powinny posiadać blokadę skrzydeł oraz zawiasy z możliwością regulacji.
- Dostawa i montaż 1 furtki stalowej, jednoskrzydłowej, o świetle przejścia min. 1,0 m, z zamkiem (wkładka patentowa z klamką i szyldem).
- Wszelkie elementy bram i furtki (ramy, zawiasy, słupy, zamki, rygiel) muszą być ocynkowane lub zabezpieczone antykorozyjnie.
d). Kolorystyka i zabezpieczenia antykorozyjne:
- Wszystkie elementy ogrodzenia (panele, słupki, bramy, furtka) powinny być wykonane ze stali ocynkowanej ogniowo.
- Kolor naturalny cynku – bez dodatkowej powłoki malarskiej.
- Wszystkie połączenia i elementy montażowe muszą być również zabezpieczone antykorozyjnie.
e) Uwagi końcowe:
- Wykonawca jest zobowiązany do zachowania porządku na terenie budowy w trakcie realizacji robót oraz do uprzątnięcia i utylizacji wszelkich odpadów po zakończeniu montażu.
- Wszelkie prace należy prowadzić z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
- Ogrodzenie ma zostać wykonane w sposób estetyczny, trwały i odporny na warunki atmosferyczne.
3. Przekazanie terenu
Przed rozpoczęciem robót Zamawiający w terminie określonym w umowie przekaże Wykonawcy protokołem teren wykonania usługi.
4. Kontrola jakości usługi
Kontrola jakości usługi będzie prowadzona na bieżąco przez osobę wskazaną przez Zamawiającego w umowie.
Odbiór wykonanej usługi.
Odbiór usługi przeprowadza przedstawiciel Zamawiającego w sposób i w terminie określonym w umowie.
Obowiązki wykonawcy
− Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych prac oraz ich
zgodność
z zakresem zamówienia i zawartą umową.
− Osoby zatrudnione przez Wykonawcę powinny posiadać wszystkie wymagane prawem uprawnienia do wykonania wyżej określonych robót i powinny przejść szkolenie bhp w zakresie obejmującym tego typu roboty.
− Wykonawca dostarczy na teren robót i będzie utrzymywał wyposażenie konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa pracy. Uważa się, że koszty z tym związane wliczone są w cenę zawartą w umowie
− Do realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest używać wyłącznie sprzęt w pełni sprawny technicznie, na bieżąco monitorowany pod kątem szczelności instalacji olejowych, paliwowych oraz hydrauliki siłowej, których rozszczelnienie może być źródłem zanieczyszczenia środowiska.
− W trakcie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować się do przepisów zawartych w regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska. Prowadzenie robót przez Wykonawcę nie może powodować powstania czynników szkodliwych dla innych jednostek w rejonie ich prowadzenia. Roboty należy realizować w godzinach dziennych.
− Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usługi.
− W czasie wykonywania robót należy stosować się do zaleceń osoby wskazanej przez Zamawiającego do nadzoru nad ich wykonywaniem.
Termin realizacji
Przewiduje się następujące terminy realizacji robót do 31.08.2025 roku.
Uwaga
Zaleca się aby potencjalny Wykonawca, przed
złożeniem oferty, zapoznał się
z warunkami terenowymi realizacji przedsięwzięcia.
IV. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują, z uwzględnieniem ust. 5, drogą elektroniczną, za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką - Zamówienia poniżej 130 000 złotych. Zamawiający ma prawo żądać, by każdy dokument został dostarczony do jego siedziby na piśmie w wyznaczonym przez niego terminie.
3. Zamawiający wymaga niezwłocznego potwierdzenia przez Wykonawcę (w postaci krótkiej informacji zwrotnej przesłanej drogą elektroniczną) faktu otrzymania każdego oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji przekazanych drogą elektroniczną, a na żądanie Wykonawcy potwierdzi fakt otrzymania od niego takich dokumentów.
4. Wykonawca składa ofertę wyłącznie drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
5. Wszelką korespondencję do Zamawiającego, związaną z postępowaniem, należy kierować za pośrednictwem Platformy zakupowej.
6. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami, w tym do potwierdzania wpłynięcia oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych drogą elektroniczną jest pani. Julianna Borkowska .
VI. Opis sposobu przygotowania i składania ofert
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Oferta powinna zostać sporządzona według formularza oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego i przesłana w postaci „skanów” za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej na stronie internetowej www.bip.nowydwormaz.pl, pod Zakładką Zamówienia poniżej 130 000 złotych, do dnia 09.06.2025 roku, do godz. 10.00.
3. Oferta przesłana w inny sposób nie będzie uwzględniona przy ocenie ofert – zostanie uznana za odrzuconą.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
5. Złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert.
6. Wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy zakupowej.
VII. Opis sposobu obliczenia ceny i kryterium oceny oferty
1. Kryterium oceny ofert jest cena 100 %, maksymalna ilość punktów – 100.
Liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert Zamawiający ustali wg następującego wzoru:
Kryterium Cena: C = Cmin / Coo x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów otrzymanych w kryterium Cena
Cmin – najniższa cena spośród ocenianych ofert
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg powyższego kryterium.
2. Ceną oferty będzie wynikała z zaoferowanych przez Wykonawcę zapisów w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
3. Ceny przedstawione w ofercie muszą uwzględniać wszystkie koszty, jakie będzie zobowiązany ponieść Zamawiający z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia i są cenami brutto w rozumieniu art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 459 ze zm.). Tym samym Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w wyliczeniu ceny wynikających z nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
4. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający ustali liczbę punktów przyznaną każdej z ocenianych ofert z dokładnością do 2 miejsc po przecinku (wyliczoną według podanego wzoru liczbę punktów Zamawiający zaokrągli do pełnych setnych części punktu, przy czym końcówki poniżej 0,005 punktu pominie, a końcówki 0,005 punktu i wyższe zaokrągli do 0,01 punktu).
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, tzn. uzyska najwyższą ilość punktów.
VIII. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania warunków postępowania;
2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający poinformuje o wyborze oferty najkorzystniejszej poprzez Platformę zakupową.
3. Załącznikami do niniejszego Zapytania ofertowego i jego integralną częścią są:
1) Załącznik nr 1 - Formularz oferty,
Z up. Burmistrza Miasta
Z-ca Burmistrza
Bartosz Rogiński
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
