- Strona główna
- Postępowanie ID 1012307
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Windy/2024 Przegląd i serwisowanie żurawi, suwnic, wciągarek, wind, w administrowanych obiektach”
Wystawiający
-
UżytkownikZamówienia Publiczne
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-06 11:31:00
-
Składania2024-11-18 15:30:00
-
Otwarcie ofert2024-11-18 15:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
I) Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania związane z jego realizacją:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w załączniku nr 1a dla zadania 1 oraz 1 b dla zadania 2 (Harmonogram przeglądów i czynności konserwacyjno-serwisowych), w załączniku nr 2 (Wykaz czynności do wykonania w trakcie przeglądów). Zaleca się dokonanie wcześniejszej wizji lokalnej (w terminie umówionym z przedstawicielem Infrastruktury 33.BLTr) na obiekcie, celem dokładnego oszacowania kosztorysu ze stanem faktycznym zamontowanych urządzeń. Koszty wizji lokalnej nie będą pokrywane przez Zamawiającego.
II) Termin realizacji zamówienia:
Okresowo przy czym pierwszy przegląd każdego urządzenia musi być wykonany do 17.01.2025 r , zgodnie z załącznikiem nr 1a oraz załącznikiem nr 1b –" Harmonogram przeglądów i czynności konserwacyjno-serwisowych ".
Od 01.01.2025 do 31.12.2025 r zgodnie z harmonogramem przeglądów i czynności konserwacyjno-serwisowych.
III) Wymagany okres gwarancji:
12 miesięcy.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?