- Strona główna
- Postępowanie ID 992645
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
4WOG-1200.2712.85.2024 4WOG-1200.2712.85.2024 Dostawa ryb w podziale na 2 części.
Wystawiający
-
UżytkownikJulia Meler
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-04 11:04:00
-
Składania2024-10-14 08:30:00
-
Otwarcie ofert2024-10-14 09:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w trybie w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1
Przedmiot postępowania: Dostawa ryb w podziale na 2 części:
Część 1 - Dostawa ryb - ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice
Część 2 - Dostawa ryb - ul. Bardowskiego 3, 43-300 Bielsko-Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
Załącznik nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy,
Załącznik nr 2 do SWZ – Oświadczenie Wykonawcy w zakresie braku podstaw wykluczenia, spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zgodne z art. 117 ust. 4,
Załącznik nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy,
Załącznik nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 5 do SWZ – Formularze cenowe dla części 1-2,
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym
Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.
Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
- zadawania pytań Zamawiającemu,
- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- przesłania odwołania/inne.
Osoba prowadząca postępowanie: Julia MELER, nr telefonu: 261-111-376
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-10-24
13:08:43
|
Julia Meler |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Postępowanie
unieważniono
na
podstawie
art.
255
pkt
2
ustawy
Pzp;
tj.: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia część 1 i 2 postępowania zgodnie z art. 255 pkt 2 tj. wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Na część 1 i 2 postępowania została złożona oferta Wykonawcy Firma Handlowo – Usługowa „Gallod-Hurt” Bronisław Kłósek, ul. Leszczyna 159, 32-733 Trzciana oraz Wykonawcy Zakład Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i WSPÓLNICY Sp. J, ul. Składowa 11, 41-902 Bytom, które zostały odrzucone, ponieważ Wykonawcy wskazali zastosowanie błędnej stawki podatku VAT tj. 5 %. Pozycja 10 formularza cenowego – krewetki mrożone zgodnie z matrycą stawek VAT od 1 lipca 2020 r. jest sklasyfikowana wg nomenklatury scalonej (CN) jako 23%. W związku z powyższym oferty wyżej wymienionych Wykonawców podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Pzp. Na część 1 postępowania została złożona również oferta Wykonawcy ETQA Sp. z o.o., ul. Strefowa 14A, 42-202 Częstochowa, która została odrzucona ze względu na wystąpienie błędu w obliczeniu ceny dla pozycji 13 formularza cenowego dla części 1. Wykonawca wyjaśnił, że w wynik błędu polegającym na kalkulacji ceny ze sztuki, a nie z kilograma wg jednostki miary nie będzie w stanie prawidłowo wykonać zamówienia. W związku z powyższym oferty Wykonawcy ETQA podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp. |
2024-10-24
13:05:23
|
Julia Meler |
Informacja
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2024-10-14
11:43:33
|
Julia Meler |
Informacja
z
otwarcia
ofert
Załączniki |
2024-10-14
08:30:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia:
Część 1 : 147 720,62 zł brutto - zamówienie podstawowe, 295 441,24 zł brutto - zamówienie wraz z prawem opcji Część 2 : 70 176,89 zł brutto - zamówienie podstawowe, 140 353,78 zł brutto - zamówienie wraz z prawem opcji |
2024-10-09
14:06:50
|
Julia Meler |
Wyjaśnienia
treści
SWZ
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?