- Strona główna
- Postępowanie ID 906042
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Remont rozdrabniacza odpadów zielonych marki Doppstadt AK510
Wystawiający
-
UżytkownikAleksander Bigewski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-03-25 21:08:00
-
Składania2024-03-29 07:59:00
-
Otwarcie ofert2024-03-29 08:04:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Zapytanie ofertowe
Miejskie Przedsiębiorstwo
Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Katowicach zaprasza Państwa do złożenia
oferty cenowej na zamówienie pn:„ Remont rozdrabniacza odpadów zielonych marki Doppstadt AK510
Nr sprawy: ZO/02/2024
Warunki techniczne przedmiotu
zamówienia ujęte zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym
Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
Gwarancja:
Zamawiający wymaga minimum sześciomiesięcznej gwarancji na wymienione podzespoły, części i wykonane naprawy
Termin wykonania zamówienia: do czterech tygodni od dnia podpisania umowy.
Cena powinna zawierać łączne koszty realizacji usługi w tym koszty wszystkich części
zamiennych, materiałów i napraw ujętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia i
załącznikach do OPZ
Kryterium Wyboru:
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o
kryterium cena – 100%
Warunki płatności: .
Wymagany termin płatności: 21
dni dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego i opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wypełniony Formularz
Ofertowy proszę dołączyć w formie załącznika.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięcia
terminu składania ofert. W takim przypadku wszystkie prawa i obowiązki
Zamawiającego i Wykonawców będą odnosiły się do zmienionego terminu.
Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie
i miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później niż do 5 dni od
przekazania Wykonawcy zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wszystkie Załączniki (podobnie jak
oferta) winny być własnoręcznie podpisane przez osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy oraz opatrzone pieczęcią firmy.
W przypadku ewentualnych pytań
prosimy o kontakt:
•
sprawy formalne tel. Daniel Urbański; tel 506 493 367;
e-mail: daniel.urbanski@mpgk.com.pl
•
sprawy techniczne: Aleksander Bigewski; tel: 668 409 610;
e-mail: aleksander.bigewski@mpgk.com.pl; Artur Oleś, tel. 600 949 554, e-mail:
artur.oles@mpgk.com.pl
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się
brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację
zamówienia lub zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań związanych
z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy
zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w
godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci
realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub
podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?