- Strona główna
- Postępowanie ID 1123101
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1123101 :
Commvault wsparcie
Wystawiający
-
UżytkownikZuzanna Hęś
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-06 06:49:00
-
Składania2025-06-11 12:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie o ofertę - RFQ
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu ZPUE S.A. informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone celem uzyskania ofert na Commvault wsparcie - pozycje 1-7 to odnowienie obecnego wsparcia, pozycja 8 to zakup nowych 150 licencji.
Nr |
Numer
zamówienia |
Data zamówienia |
CommCells |
Licencja |
Opis licencji |
Ilość |
Data startu |
Data
zakończenia |
1 |
408-000292 |
21.12.2016 |
FDAAF |
CV-BR-EP |
Commvault Complete
Backup & Recovery for Endpoints, Per User |
50 |
27-Jun-25 |
26-Jun-26 |
2 |
408-000372 |
27.03.2017 |
CV-BR-OI |
Commvault Complete
Backup & Recovery for Physical Servers, Per Operating Instance, Incl Std
Data Plan |
12 |
|||
3 |
408-000781 |
29.06.2018 |
CV-BR-SK |
Commvault Complete
Backup & Recovery for Virtualized Environments, Per Socket |
13 |
|||
4 |
408-001315 |
22 Nov 2019 |
CV-BR-SK |
Commvault Complete
Backup & Recovery for Virtualized Environments, Per Socket |
3 |
|||
5 |
408-002340 |
30.03.2022 |
CV-BR-SK |
Commvault Complete
Backup & Recovery for Virtualized Environments, Per Socket |
4 |
|||
6 |
408-002898 |
29 May 2023 |
CV-BKRC-MB |
Commvault Cloud
Backup & Recovery Software for Mail and Cloud Applications, Per User |
1100 |
26-May-25 |
||
7 |
408-003287 |
24-JANUARY-2024 |
CV-BKRC-MB |
Commvault Cloud
Backup & Recovery Software for Mail and Cloud Applications, Per User |
100 |
24-Jun-25 |
||
8 |
|
|
CV-BKRC-MB |
Commvault Cloud
Backup & Recovery Software for Mail and Cloud Applications, Per User |
150 |
24-Jun-25 |
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
