- Strona główna
- Postępowanie ID 1121775
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1121775 :
BI.5520.8.2025.1.MD Dostawa systemu obsługi posiedzeń rady miasta na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko
Wystawiający
-
UżytkownikMirosław Domysławski
-
Organizacja
-
OddziałUrząd Miejski w Giżycku
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-06-04 10:09:00
-
Składania2025-06-11 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Gmina Miejska Giżycko
ul.
Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko
www.bip.gizycko.pl
zaprasza
do składania ofert
w
postępowaniu, prowadzonym w trybie art. 701 i dalsze Kodeksu
Cywilnego Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks Cywilny Dz. U. 1964 nr 16
poz. 93 na:
Dostawę systemu obsługi posiedzeń rady miasta na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko
I.
Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa systemu obsługi posiedzeń rady miasta na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko.
II.
Zakres przedmiotowy zamówienia:
Zapytanie ofertowe na dostawę systemu obsługi posiedzeń rady miasta na potrzeby Gminy Miejskiej Giżycko zgodnie z wymogami Zamawiającego.
III. Warunki udziału
w postępowaniu:
- Wypełniony prawidłowo formularz na platformie zakupowej,
IV. Wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
a) Specyfikacja
Przedmiotu Zamówienia stanowiąca Załącznik Nr 1,
b) miejsce
dostawy sprzętu: 11-500 Giżycko, ul. Aleja 1 Maja 14,
V.
Termin
wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
VI.
Nie
dopuszcza się składania oferty wariantowej.
VII.
Nie
dopuszcza się składania oferty częściowej.
VIII. Zamawiający zastrzega prawo:
a) swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów
postępowania lub uznania, że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania
postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) zamknięcia
postępowania bez dokonania wyboru oferty,
d) zmiany
terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
e) żądania
szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie
postępowania,
f)
wyłącznej interpretacji zapisów ogłoszenia, jak
również jego załączników.
IX.
Termin składania ofert
upływa dnia 11.06.2025 r. o godz. 10.00.
Oferty należy dostarczyć
a) elektronicznie
na portalu https://platformazakupowa.pl/
b)
Termin związania ofertą – 30 dni.
c)
Osobami
uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
Szymon
Grabowski – w zakresie merytorycznym
projektu,
Mirosław Domysławski – w zakresie technicznym
d)
Kryteria oceny i wyboru oferty: cena 100 %.
W ofercie proszę podać cenę łączną dostawy, montażu i uruchomienia systemu w siedzibie Zamawiającego oraz niezbędnego szkolenia administracji i obsługi systemu
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" l
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
