- Strona główna
- Postępowanie ID 1116898
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1116898 :
4WOG-3500.2712.16.2025 Wykonanie zasilania elektrycznego kontenerów socjalnych na terenie kompleksu w Częstochowie dla WOT
Wystawiający
-
UżytkownikKrzysztof Chaliński
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-05-27 08:56:00
-
Składania2025-06-04 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-06-04 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 261 101 275
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-06-06
10:32:45
|
Krzysztof Chaliński |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert
i
wyboru
Wykonawcy
w
postępowaniu.
Załączniki |
2025-06-02
11:29:47
|
Krzysztof Chaliński |
Pytanie
nr
1.
W pozycji przedmiarowej numer 21 wskazano ,,analogię’’ do podstawy katalogu KNR 5-08 0712-07, oraz dokonano zmiany jednostki miary wskazanej w przedmiotowym katalogu z szt. na kpl. W związku z powyższym proszę o wskazanie ilości materiału koniecznego do wykonania przedmiotowych prac. Ponadto Zamawiający w przedmiotowej pozycji wskazuje w zapisie ,,Montaż konstrukcji pod przewody prowadzone od rozdzielni do podłączenia kontenerów na wysokości około 2mb nad poziomem terenu wraz z szynami na których prowadzone są przewody. Uwaga: w nakładach prac policzyć zabetonowanie konstrukcji w ziemi na głębokości minimum 1m od powierzchni gruntu;’’ w związku z powyższym proszę o wskazanie czy dla przewodów wskazanych w pozycji przedmiaru numer 20 należy prowadzić osobno dla każdego z przewodów. (długość przewodu z obustronnym gniazdem 63A/63A do podłączenia kontenerów: 30mb, 30mb, 25mb, 20mb), co łącznie daje 105 mb. konstrukcji. Proszę o sprecyzowanie długości konstrukcji dla przewodów, oraz nawierzchni terenu ( kostka brukowa, asfalt, teren zielony, itp.) w której należy zabetonować pionowe elementy konstrukcji. Brak sprecyzowania szczegółowej ilości materiałów niezbędnych do realizacji zadania, oraz nie wskazanie odcinków na których ma być wykonana konstrukcji uniemożliwia rzetelne oszacowanie kosztów. Opisanie prac jako kpl. bez opisania wymagań dotyczących konstrukcji ( ich długości, materiałów z których ma być wykonana), nie daje możliwości oferentom na właściwe oszacowanie kosztów i złożenia prawidłowo wycenionej oferty. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż w ramach poz. 21 przedmiaru robót należy wycenić zabetonowanie konstrukcji słupów w ilości 4 szt. ceowników o rozmiarze 50x50x3 mm na każdą stronę, stąd łącznie 8 szt. słupków. Słupki pod konstrukcje szyn będą w odległości max. 2,5mb od siebie, zabetonowane w terenie zielonym. Należy przyjąć dwie szyny o długości 20mb każda (łączna długość szyn 40mb), na których będą położone po dwa przewody: 30mb i 25mb oraz 30mb i 25mb. Szyny należy wykonać z ceownika perforowanego o wymiarach min. 40x40x2mm, w których ułożone będą dwa przewody. Pytanie nr 2. W przedmiarze w pozycji 43, Zamawiający wymaga ,, Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz dokumentacji geodezyjnej powykonawczej’’ proszę o szczegółowe określenie zakresu prac oraz wymaganych dokumentów. Wskazanie szczegółowego zakresu wymaganej dokumentacji do dokonania prac odbiorowych. W szczególności proszę wskazać czy Zamawiający wymaga wszystkich niezbędnych dokumentów do aktualizacji bazy danych i ewidencji gruntów i budynków, oraz do potwierdzenia zgodności z projektem zagospodarowania działki, a także zaktualizowania mapy zasadniczej. Ponadto proszę o informacje czy Zamawiający dysponuje mapą zasadniczą niezbędną do realizacji prac geodezyjnych czy Wykonawca jest zobowiązany pozyskać ją w wysłanym zakresie. Czas potrzeba na wykonanie mapy do celów projektowych, na której nanosi się aktualne dane terenowe, w tym siec wynosi ok. 4 tygodnie. Proszę o wskazanie czy przedmiotowy czas został uwzględniony w wymaganym terminie realizacji zadania który wynosi 60 dni od zawarcia umowy. Odpowiedź: Zamawiający informuje, iż mapę zasadniczą do celów wykonania dokumentacji (bez aktualizacji – mapa do celów opiniodawczych) oraz do inwentaryzacji geodezyjnej należy pozyskać z Ośrodka geodezyjnego Wydziału Nieruchomości Rejonowego Zarządu Infrastruktury Krakowie ul. Mogilska 85 – mapa dotyczy terenu zamkniętego w zrozumieniu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (map zasadniczych terenów zamkniętych nie ma w Powiatowych Ośrodkach Geodezyjnych). Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać: opis wykonanych prac, wszystkie niezbędne pomiary, potwierdzoną w Ośrodku geodezyjnym RZI Kraków inwentaryzację geodezyjną zabudowanych w ziemi kabli i urządzeń, deklaracje, atesty i aprobaty zabudowanych materiałów oraz opinie kierownika robót elektrycznych Wykonawcy o dopuszczeniu wybudowanej instalacji do użytkowania. Wyznaczony, w zapytaniu ofertowym, czas realizacji zadania obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej jak wyżej. Zamawiający, na prośbę oferenta, przedłuża termin składania ofert do dnia 04.06.2025 r. do godz. 12:00 W związku z powyższym zmienia się brzmienie zapisu w pkt. 1 zapytania ofertowego: „1. Miejsce i termin złożenia oferty: TERMIN: 04.06.2025 r. do godz. 12.00” Pozostałe zapisy i postanowienia pozostają bez zmian. |
2025-05-29
08:59:52
|
Krzysztof Chaliński |
Odpowiedzi
na
pytania
zadane
przez
oferenta
w
postępowaniu: Pytanie 1: 1/ Prosimy o udostępnienie zatwierdzonego projektu budowlano-wykonawczego. Odpowiedź: Zamawiający nie posiada dokumentacji projektowej wykonania zasilania elektrycznego kontenerów. Zadanie realizowane jest na terenie zamkniętym wyznaczonym decyzją Ministra Obrony Narodowej i zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 29) obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane budowa przyłącza nie wymaga decyzji o pozwoleniu na budowę, ani zgłoszenia, o którym mowa w art. 30 ww. ustawy. Zadanie należy zrealizować według przedmiaru robót, trasa kabla zostanie wskazana Wykonawcy bezpośrednio w terenie, a jego długość wynika z pozycji przedmiarowych. Pytanie 2: 2/ Prosimy o udostępnienie schematów rozdzielnicy, skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych o masie do 50kg (zgodnie z przedmiarem poz. 18, 19, 33). Odpowiedź: Zamawiający nie posiada schematów rozdzielnic i skrzynek. Należy je dobrać gabarytowo do ilości opisanego w przedmiarze robót osprzętu modułowego zachowując ok. 40-50% zapasu na ewentualną przyszłą rozbudowę wyposażenia i dodatkowych odpływów zasilania. Pytanie 3: 3/ Kto jest właścicielem pasa drogowego w celu wymiany skrzynki elektrycznej ( zgodnie z przedmiarem poz. 44). Odpowiedź: Skrzynka elektryczna podlegająca wymianie jest umieszczona bezpośrednio przy granicy działki kompleksu wojskowego. Chodnik przyległy do ogrodzenia jest w zarządzie Miasta Częstochowa. Pytanie 4: 4/ Jakie konkretnie dane należy przekazać w celu uzyskania przepustek dla osób w obliczu zachowania przepisów ustawy RODO? Odpowiedź: W celu wydania przepustek Wykonawca występuje z wnioskiem do Dowódcy Jednostki Wojskowej (użytkownika kompleksu) o wydanie przepustek dla pracowników wykonujących zadanie z podaniem imienia nazwiska i nr dowodu osobistego oraz marki i numeru rejestracyjnego pojazdów Wykonawcy. Dane te będą przetwarzane wyłącznie do celów ewidencyjnych wejść na teren kompleksu wojskowego, zgodnie obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Pytanie 5: 5/ Ze względu na krótki czas realizacji zadania istotnym wydaje się informacja, ile trwa wydanie przepustek dla osób i pojazdów. Odpowiedź: Wydanie przepustek lub udostępnienie terenu kompleksu dla pracowników Wykonawcy następuje niezwłocznie po otrzymaniu wniosku, o którym mowa w odpowiedzi na pytanie nr 4. Pytanie 6: 6/ Skąd można gotowe przepustki odebrać? Odpowiedź: Przepustki będą wystawiane na miejscu, na terenie kompleksu objętego przedmiotowym zadaniem. Pytanie 7: 7/ Prosimy doprecyzować pozycję 45 przedmiaru: czy chodzi o firmę elektryczną Tauron i o jakich opłatach jest mowa, za usługi wykonywane na dodatkowe zlecenie odbiorcy, co obejmują? - analiza indywidualna zbyt ogólny opis pozycji kosztorysowej. Odpowiedź: Dostawcą i operatorem sieci energii elektrycznej zasilającej kompleks wojskowy w Częstochowie jest obecnie TAURON Dystrybucja S.A., a ewentualne opłaty wymienione w poz. 45 przedmiaru robót oraz ich wielkość wynikają z cennika i taryf operatora sieci. |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
