- Strona główna
- Postępowanie ID 1095643
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1095643 :
Zakup i dostawa urządzeń reklamowych typu roll-up
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kulik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-04-15 09:34:00
-
Składania2025-04-22 12:00:00
-
Otwarcie ofert2025-04-22 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Warunki zamówienia :
ØTransport : koszt pokrywa Wykonawca.
ØSposób zapłaty: 30 dni od daty otrzymania faktury.
ØFakturę prosimy wystawić na płatnika :
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław
NIP: 896-000-47-80.
ØPrzedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:
KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040
Wrocław, osoby do kontaktu: Dorota Rudnicka
47 87 144 02, Katarzyna Czarniecka – 87 121 55.
ØW przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia.
ØTermin realizacji zamówienia: 7 dni roboczych
ØWykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:
- za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 6 w wysokości 1 % wartości brutto zamówienia za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia,
- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.
ØZamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 6, będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczania dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.
ØPrawidłowość i terminowość wydania przedmiotu zamówienia strony potwierdzą protokołem odbioru przedmiotu zamówienia.
ØW postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835), tj:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
ØW celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 13, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający zwróci się mailowo o uzupełnienie dokumentu. W przypadku niedostarczenia oświadczenia oferta podlega anulowaniu.
ØWykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dołączyć specyfikację produktu / katalog produktu. W przypadku braku w/w dokumentu Zamawiający zwróci się mailowo o jego uzupełnienie. W przypadku niedostarczenia specyfikacji oferta podlega anulowaniu.
ØWykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.
ØZamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.
ØWszystkie dokumenty związane z postępowaniem), powinny zawierać logo Programu oraz zapis „IN SERVICE ++” nr FBWP.03.01-IZ.00-0012/24 finansowanego w ramach Polskiego Programu Funduszu Bezpieczeństwa Wewnętrznego na lata 2021-2027
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
