- Strona główna
- Postępowanie ID 1012586
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Zakup i dostwa kosza miejskiego
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Kulik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Zaopatrzenia
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-11-06 13:44:00
-
Składania2024-11-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Warunki zamówienia :
1. Transport : koszt pokrywa Wykonawca.
2. Sposób zapłaty : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
3. Fakturę proszę wystawić na :
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
NIP 896-000-47-80
4. Przedmiot zamówienia wraz z fakturą należy dostarczyć do:
Komenda Powiatowa w Jaworze, ul. Armii Krajowej 2, 59-400 Jawor
Osoba do kontaktu: Alicja Żarnicka 47 87 452 26
O wysłaniu przedmiotu zamówienia proszę powiadomić pod nr tel. 47 87 124 96
5. Osoba upoważniona sporządzi protokół odbioru po dostarczeniu przedmiotu zamówienia.
6. W przypadku stwierdzenia wad w dostarczonym przedmiocie zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia bez wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia.
7. Termin realizacji : 7 dni roboczych (bez sobót i niedziel) od dnia przesłania oficjalnego zamówienia
8. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną :
- za zwłokę w dostawie przedmiotu zamówienia w terminie określonym w pkt 7 w wysokości 1% wartości brutto zamówienia za każdy rozpoczęty dzień zwłoki.
- z tytułu odstąpienia od realizacji zamówienia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca w wysokości 10 % brutto wartości zamówienia.
9. Zamawiający zastrzega, że w przypadku zwłoki w realizacji zamówienia w terminie wskazanym w pkt 7, będzie upoważniony do odstąpienia od realizacji zamówienia bez wyznaczenia dodatkowego terminu na spełnienie świadczenia.
10. Zamawiający zastrzega, że naliczone kary umowne mogą zostać potrącone z wystawionej faktury VAT.
11. Termin składania ofert : 12.11.2024 r. godz. 10.00
12. Pytania odnośnie przedmiotu zamówienia proszę kierować do : Katarzyna Hoculewska-Garbaty
tel. 47 871 24 96, e-mail : katarzyna.hoculewska-garbaty@wr.policja.gov.pl
13. W postępowaniu nie mogą brać udziału wykonawcy wykluczeni na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2024 poz. 507), tj:
a) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisani na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
b) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
c) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach kreślonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w prawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
14. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, o którym mowa w pkt 11, wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na ww. podstawie prawnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do postępowania. Podpisane oświadczenie w formie PDF należy dołączyć do składanej oferty. W przypadku braku złożenia oświadczenia Zamawiający zwróci się mailowo o uzupełnienie dokumentu. W przypadku niedostarczenia oświadczenia oferta podlega anulowaniu.
15. W załączeniu oświadczenie.
16. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest dołączyć specyfikację produktu / katalog produktu. W przypadku braku w/w dokumentu Zamawiający zwróci się mailowo o jego uzupełnienie. W przypadku niedostarczenia specyfikacji oferta podlega anulowaniu.
17. Wykonawca przystępując do złożenia oferty akceptuje powyższe warunki zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania, unieważnienia lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, w każdym czasie bez podania przyczyny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-11-12
10:55:48
|
Maciej Kulik | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Wartość złożonych ofert znacznie przekroczyła szacowanie oferenta - z uwagi na ten fakt postępowanie unieważniono |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?