- Strona główna
- Postępowanie ID 1009693
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WZ/481/2024/III Zakup broszur informacyjnych dla kandydatów do służby w Policji
Wystawiający
-
UżytkownikMagdalena Bojanowska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-10-31 14:27:00
-
Składania2024-11-07 14:00:00
-
Otwarcie ofert2024-11-07 14:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
W imieniu Komendy Stołecznej Policji informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na dostawę oraz zakup broszur informacyjnych dla kandydatów do służby w Policji Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków. Zamawiający wymaga: - warunki płatności: 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury; - termin realizacji: 7 dni roboczych od dnia wysłania przez Zamawiającego zamówienia- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy; - gwarancja: proszę o potwierdzenie objęcia gwarancją przez min. 24 miesięcy; -Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia ilości zamawianego asortymentu. -Miejsce Dostawy: Wydział Zaopatrzenia Komendy Stołecznej Policji , ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa- Magazyn nr 3 -Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt dostawy do Zamawiającego leżą po stronie Wykonawcy -Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy -Wykonawca zobowiązuje się zapoznać z Ogłoszeniem oraz specyfikacją i opisem przedmiotu zamówienia -Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany, odwołania lub unieważnienia ogłoszonego zamówienia w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku pytań: - merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 22 60 332-37 - związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47 72 332-37
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?